Trevlig kväll hos Julia

Ikväll har jag bara pluggat och varit med Julia. Kändes skönt att bli färdig med idrottspsykologi uppgiften men sen vet jag ju att den inte alls blev så bra. Hade annat i tankarna! Men när jag väl va färdig med den så tog jag cykeln till Julia. Vi satt mest och pratade och kollade lite på sjukhuset samt en dokumentär om världens största pojke. Den va rätt sjuk. Men vi hade de trevligt iaf, de är alltid roligt att bara sitta hemma med dig Julia och prata om allt möjligt. Det finns alltid något nytt att prata om! Nu ska jag gå och lägga mig i sängen och kolla på 100 höjdare :) Sen måste jag somna snabbt så att de kan bli imorgon fort!

 
  
Lite bilder från i lördagskväll!


Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback