Hemma igen!

Nu är jag hemma igen. Jag och Frida for till Luleå i måndags. De va hur roligt som helst, vi fick se så otroligt mycke. Jag är helnöjd med Luleåresan! Vi fick se jätte många intressanta saker under så kort tid, jag är nästan förälskad i Luleå Teckniska Universitet! Förstå att dom har ett enormt gym mitt på campus! Just nu känner jag att jag vill flytta dit på en gång, jag vill börja på LTU nu på en gång.
Vi fick lära oss Hjärt och lung räddning (HRL), alla ställen på kroppen som man kan ta pulsen på, hur man lindar en stukad fot och rullstolstekniker. Vi fick en jätte god middag med väldigt trevligt sällskap och vi hade de allmänt roligt hela tiden!
Vi kom hem igår vid 17 tiden, då tog jag mig en promenad till Linus. När vi vaknade imorse så skulle Linus till skolan och jag for hem för att packa upp alla saker från Luleå och sen for jag på gymmet för att träna lite.
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem så jag kan få säga hej till henne och sen ska jag fara tillbaka till Linus.

    

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback