Jordgubbar och grädde!

Oj, vilken härlig dag och kväll. Igår var det min andra lediga dag och jag tog min cykel till O. Jag trodde väl kanske att jag skulle cykla hem någon gång under kvällen. Men så blev det inte riktigt, klockan blev väldigt mycket och vi hade fortfarande extremt mycket att prata om. Jag la ut den sista snusen i snusdosan ungefär vid klockan 01.00. Och jag tänkte inte så mycket mer på det, men när vi väl vaknade idag så kom jag fram till att det va lika bra att sluta. Så idag har ja hållit mig hela dagen från att ta någon snus. Visst har det varit jobbigt, men samtidigt så länge som det har funnits saker att göra så har tiden flugit förbi och jag har glömt bort hur jobbigt det har varit. Tack för stödet O! Nu när jag kom hem från jobbet så fick jag jordgubbar med grädde! Snacka om sommar smaker! Och vi låg trots allt och pratade om just jordgubbar och ovispad grädde igår. Nu ska jag lägga mig i sängen och försöka sova lite så jag orkar med dagens arbete. Man har inte allt för mycket krafter kvar i kroppen efter 3 timmars sömn och sen en dag på jobbet.

Hoppas att alla får en underbar kväll!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Bra Izha, du e "drottning" :)

2008-06-27 @ 15:30:44
Postat av: Malin

Starkt bruden. Keep it up!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback