Kladdkaka!

Har haft en jätte bra dag på jobbet idag. Mitt hjärta slog några extra slag ett par gånger under dagen. På något sätt så känns det skönt men lite skrämmande är det. Kvällen har spenderats med Emelie. Vi tog en promenad, bakade kladdkaka och självklart så åt vi lite. VI satt mest och pratade om allt och inget, precis som vi brukar. Det är så underbart att kunna göra det. Inga måsten och inget tvång, man kan bara prata om allt och utelämna det man inte alls vill prata om. Vi satte oss även och lyssnade på Flight of the Conchords, så grymt bra. Sen visade Emelie mig en sida där man kan komma på 43 olika saker som man vill göra i sitt liv och sen försöka utföra dom. Riktigt intressant.
Men nu måste jag verkligen lägga mig i sängen och försöka sova lite så jag orkar med min sista dag innan två lediga dagar.



Hoppas att alla får en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback