Pyssel!

Gårdagen kändes ganska skön, jag började med att vara i skolan ett tag och sen åkte jag för att jobba. Tyvärr så blev jag väldigt trött i öronen av att alla skulle prata så otroligt mycket, men jag fick åka tidigare från jobbet. Jag tog bussen till Linus. Vi hade en välidgt mysig och extremt rolig kväll. Massor med knasiga och roliga saker hände. Vi va självklart lite busiga innan vi skulle gå in och lägga oss. Ja kan ju säga smällare....
Jag tog sovmorgon idag igen, så ännu en samhällskunskapslektion missad. Men vad gör de?! Jag kom lite väl sent till svenskalektionen också men jag syllde på att jag hade hemsk huvudvärk när jag vaknade så jag hade legat kvar för att se om den gick över. Min lärare köpte såklart min förklaring och tyckte att jag skulle gå hem och vila mer men jag stannade kvar och sa att när jag väl hade tagit mig till skolan så kunde jag lika gärna stanna resten av dagen. Jag trodde då att vi skulle gå igenom något viktigt på omvårdnadslektionen men vi fick bara prata betyg med Lotta. Så varför for jag egentligen till skolan idag?! Efter omvårdnaden så hade vi lunch och efter den så for jag och Frida hem till mig för att pyssla på med vårat projektarbete. Vi har faktiskt äntligen lyckats ta oss ganska långt med det och snart borde det vara färdigt!
Ikväll blir det träning för hela slanten, men jag ska ta det lite försiktigt. Jag råkade kasta mig det första jag gjorde på tisdagsträningen och det va inte speciellt skönt i nacken. Men jag kan iaf. stå på knä i målet och le! Jag funderar på att kanske åka till dig efter träningen om du vill det och om jag har fått in allt jag borde kunna till provet imorgon i socialomsorg. Det känns väldigt fel att prata så pass mycket om olika religioner på en lektion som inte har något med religioner att göra. Vi ska nu ha prov på omvårdnadaspekter utifrån religioner imorgon. Det känns ganska drygt. Men om jag bara tar mig för och läser igenom det så borde det kunna gå ganska bra.
Nu ska jag ta mig i kragen och läsa igenom mina anteckningar och sen ska jag äta lite middag. Ikväll blir det träning! Tagga!

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback