Förkylning och piggelin!

Söndagen innehöll träning och kvällen blev hos Linus. Redan på kvällen kände han sig inte så bra, han var stekhet! Och på morgonen va han ännu varmare. Linus stannade hemma men jag gick till skolan och väl där så gjorde vi som vanligt inte ett dugg! Efter skolan så gick jag och Frida ner till apoteket och köpte med oss lite förkylningsgrejer åt Jonas och Fredrik som låg hemma väldigt sjuka. Men på kvällen var det dags för träning, som gick så där för min del. När jag väl kom hem så duschade jag och sen åkte jag tillbaka till Linus. Vi hade en mysig kväll trots att inte någon av oss kände sig så pigg. Redan under naturkunskapen så hade jag börjat känna mig lite sämre men jag trodde väl att det skulle gå över, men när vi vaknade idag så mådde jag verkligen inte alls bra. Det blev piggelin och mys! Nu hoppas jag bara att jag inte blir så sjuk som pojkarna är eftersom jag ska jobba imorgon och jag vill kunna spela matchen i helgen!

Ha en bra kväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback