Underbara kväll!

Kvällen på jobbet gick hur bra som helst idag. VI hade det väldigt lungt och det var extremt trevligt. Det var jag, Josefin och Hedvig som hade mest roligt under kvällen. Vi samlades i köket när det inte fanns något att göra och satt där och bara pratade om allt och inget. Eller så satte vi oss i varsin rullstol och körde runt på avdelningen, patienterna skrattade en hel del åt oss och tyckte mest vi vad knäppa.
 
Nu är det inte länge kvar! Snart får jag äntligen åka bort här ifrån, snart får jag komma ner till dig. Jag förstår inte snabbt tiden har gått, men snart är det dags. Jag räknar ner timmarna tills jag står där i eran stad. Jag vet inte alls vad jag har att förvänta mig men jag kommer att stor trvias det känner jag på mig.

Dags att lägga sig i sängen så man orkar med en dag till på jobbet, bara 3 pass kvar nu och det ska väl gå. Hoppas att alla får en underbar natt.


  
     Jenny och jag.                    Jag.                                    Jag och Ida.
När jag va liten så va jag blond och väldigt söt, men det försvann. Jag älskar mina kusiner!

Bara 5 dagar kvar tills jag är framme. 4 dagar kvar tills jag åker.


Du är världens sötaste!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback