Tiden är magisk.

Ibland känns det som om tiden stod stilla, men just nu när jag tänker tillbaka på sommaren så känns det som om den har flugit förbi. Det va nyss som jag sa till dig att det bara är 18 dagar kvar tills jag kommer, nu är det mindre än 24 timmar kvar tills jag är framme. Jag förstår inte att tiden flyger förbi ibland men ibland står den helt still. Jag åker om mindre än 2 timmar och jag längtar så mycket! Det känns så skönt att få komma bort en stund, slippa Umeå. Kommer dock att hinna sakna vissa ganska mycket. Men jag är snart tillbaka igen. Hoppas dock att tiden kommer att gå riktigt långsamt eller till och med stå stilla under denna vecka. Jag gjorde min sista dag på Strokecenter idag och det kändes så otroligt skönt när jag kollade på klockan och såg att jag skulle få gå hem. Men när jag hade sagt hejdå till alla så var det så svårt att lämna avdelningen, jag ville nästan stanna en stund och snacka lite skit. Men snart så ska vi ses allihopa igen och då blir det fest! Nu ska jag packa ner det sista i väskorna och ta en snabb dusch innan det är dags för avresa. Ska försöka updatera lite när jag kommer fram men jag får se hur mycket tid jag kommer att ha över till det.

Hoppas att alla får en underbar söndagkväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback