Tagga Åland!

Nu har jag ätnligen nästan lyckats skriva färdigt min del i projektarbete. Bara lite kvar nu! Jag har även hunnit ta fram nästan alla saker till Ålandsresan. Bara lite kvar nu! Jag måste även packa ner allt i någon väska, men det väntar jag ett tag till med innan jag gör. För jag brukar alltid komma på något mer som jag ska ha med mig och då känns det bättre om jag inte har hunnit packa ner allt annat först. Mamma ska komma hem, jag ska måla naglarna i någon färg, jag ska köra till Linus och vara där till senare ikväll eftersom det blir närmare till Dianas parkering därifrån.

Tagga Åland nu allihop! Hoppas att alla får en bra helg!


 
Jag kommer att sakna er!

Kommentarer
Postat av: Sara

Hörrö du! Lägg ut en bild på balklänningen :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback