Skola, träningar och mycket mer...

Jaha, nu är det bara tre skoldagar kvar, sen är det sex veckors praktik och sen är det ca 3 veckor kvar innan studenten. Jag kan inte förstå att tiden har gått så fort. Nu har jag inget mer jag måste plugga till denna vecka och det känns så otroligt skönt. Vet dock inte hur det gick för mig på idrottspsykologiprovet. Men jag känner mig helt tom i huvudet just nu, allt for som ur det efter provet. Så ikväll sattsar jag allt på spinningen och sen får jag väl ta kvällen som den kommer, får nog gå och lägga mig i tid eftersom jag ska upp tidigt imorgon. Bokade in ett vädigt tidigt spinningpass imorgon bara för att få testa på det också. 07.10 börjar spinningen så jag måste kliva upp någon gång vid 6 för att hinna dit. Men det ska bli väldigt roligt. Jag upptäckte just att Sofia har ett pass på torsdagkväll som lät extremt intressant så jag bokade även en plats åt mig där. (Step up dance)
Nu ska jag bara lägga mig ner i sängen och vila och sen äta lite middag innan jag tar mig till USM.
Imorgon blir det dock något roligt tillsammans med Linus, Frida och Jonas. Vad vi ska hitta på vet vi inte riktigt än men något kommer vi nog fram till.

Ha en bra kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback