Sjukvården kan vara riktigt effektiv.

Det gick undan på vårdcentralen, jag hann bara komma dit och sitta i väntrummet ca 4 minuter och sen kom läkaren och ropade upp mig. Annars vet man ju att det alltid brukar vara försenat och man kanske får sitta och vänta i 20 minuter innan man får komma in. Men snabbt gick det, han konstaterade att det inte är bra om jag skulle måste äta tabletter resten av mitt liv utan att han skulle skriva en remiss till röntgen så att jag kan få kolla upp om det är någon fraktur eller om någon nerv ligger i kläm. Och sen skulle det göras något när vi vet vad felet är. Så nu hoppas jag på det bästa!

Min balklänning ligger iaf på min säng just nu och det känns så bra! Äntligen har jag hittat den perfekta klänningen, jag trodde verkligen inte att jag skulle lyckas men det gjorde jag!
Nu ska jag ta och fixa till det sista innan jag tar bussen ner till USM för spinningpasset!

Ha en bra dag!

Kommentarer
Postat av: M.a.m.m.a.J.e.s.s.i.c.a

Hejhej! Allt bra? Hoppas du får en bra dag idag!

Kram!

Postat av: sofia

ha en bra dag :)

2008-04-15 @ 10:49:47
URL: http://sofiahellbom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback