Torsdag

Sjuk som bara den, men ändå så far jag till skolan. Jag kände väl att jag inte vill svika mina ambasadörskompisar. För vem skulle annars ha stått i aulan framme vid scenen och berättat om omvårdnadsprogrammet för alla niorna?!
Efter skolan blev det träning, men inte för min del, jag for dit och satt bara och kollade. Det var tänkt att jag skulle få spela ute men när man är förkyld så ska man inte träna så det var tyvärr bara att stå över denna gång.
Men något possitivt är ändå att jag fick sätta mina kunskaper på prov. olyckligt nog så ramlade Olle och slog sig på vaden tyckte hon, men vi andra ansåg att det var på sidan av underbenet. (Men Olle berättade för mig att hennes pappa snusade ettan kramsnus) jag fick iaf. linda hennes ben för att slippa någon onödig blödning, så faktiskt den lilla träning vi har fått på skolan i metodsalarna kom till användning och jag lyckades faktiskt!
Något som däremot är väldigt tråkigt är att nu Linda Johansson har åkt till Spanien, vi kommer att sakna dig Linda!

  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback