Kattungarna

Så har Julias katt fått kattungar! Jag kunde inte hålla mig så jag tog mig en promenad till Julia ikväll för att klappa dom små söta sakerna. Jag bestämmde mig för att blogga om dom ikväll och Julia kom med ideen om att jag ska komma om några dagar igen och ta fler bilder och följa sötnosarna tills dom blir så pass gamla att dom får ett nytt hem. Julia har döpt den ena till Henning och den andra vill hon ska heta något på I. Jag tycker om namnen, Henning och I.


  
Henning                         I                                        

Om någon är intresserad av att ta en kattunge så finns dessa två söta om 12 veckor!

Kommentarer
Postat av: johanna

VARS ÄR JAG OCH MIN MAT DÅ SNORUNGE?
hihi ;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback