Tillbaka i Umeå

Lördagen avslutades med att jag åkte hem från vännäs, Fast jag for inte hem till mig själv utan det blev direkt till Malin i mitt lag. Några i laget hade ätit tacos tillsammans och jag kom precis till efterrätten! Jag hann precis äta upp den så ringde Daniel, han ville komma. Så efter att dom hade kört runt hela Tomtebo innan dom hittade rätt så for vi till Sara ett tag. Sen åkte jag och Daniel till mig för att få sova lite. Vi vaknade av att min lillebror stod utanför min dörr och pratade väldigt högt. Vi åt frukost och sen var det bara att åka till Musköten för att spela match mot IBF Dalen. Tyvärr så fick inte jag stå. Självklart är jag förbannad över de, men samtidigt så vann vi och det måste man ju vara glad över! Och det kändes bäst att vara glad och peppande från bänken så att min surhet inte gick ut över resten av laget och Cilla. För vinna vill man alltid. Men jag och Cilla bestämde att på tisdag blir det snacka med tränarna om hur vi tycker att dom borde ha skött match uttagningen.
Vi låg under med 3-0 innan vi kunde vända och vinna med 3-5! Så skönt!

Ikväll blir det en lugn hemma kväll efter att ha farit runt och gjort massor hela helgen! Jag måste även plugga lite inför mitt psykiatriprov som jag har imorgon! (Personlighetsstörningar)

Hela helgen har heltklart varit otroligt rolig och väldigt mysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback