2 dagar kvar!

Nu är det bara två dagar i skolan kvar innan jullovet.
Imorgon blir det sovmorgon och sedan medicinskterminologi, samhällskunskap och människan socialt och kulturellt. Och på kvällen är det match, DM match mot Iksu ungdom på Vildmannahallen! Onsdagen ser ut som följer, sovmorgon, metod (omvårdnad), socialomsorg och sedan ska vi fara på IKSU för att spela lite beach vollyboll sen ner till Droskan för att äta middag tillsammans i klassen. Sen tar jag bussen till Vännäs för att vara med Stephanie. Och självklart även Daniel, som jag inte har berätta om för någon! Saragumman jag lovar att berätta om honom om jag får veta om de är Sara M eller Sara P som vill veta mer!

Jag trodde denna kväll skulle vara lugn utan några som helst göromål, men så blev inte fallet. Jag ska strax gå upp till Maria för att bli hämtad av våran tränare eftersom vi ska fara och arbeta med laget. Det blir säkert jätte roligt men jag hade velat ha en kväll hemma med absolut ingenting att göra! Dock skönt med sovmorgon eftersom att när jag kommer hem så kan jag ta mig tid till att inte göra något!

Nu är alla julklapparna köpta och snart är alla inslagna, det roligaste med julen är att slå in julklapparna och sedan ge bort dem, jag struntar helst i att själv få någon julklapp eftersom det är roligast att se folks reaktioner när dom öppnar och får se vad man köpt. Nu är det dags att fara!

Kommentarer
Postat av: SaraGumman

Men tänk om det är Sara S då? :O

2007-12-18 @ 00:39:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback