3 augusti.

Planerna för kvällen har förändrats lite. Det skulle ha blivit utgång på rex ikväll men det blev en massa avhopp pga. sjukdom, arbete och skada så jag och Malin bestämde oss för att ses och kanske gå på bio, men då ringde dom från jobbet och frågade om jag inte ville sitta vak i natt. Och man har ju lite svårt för att säga nej till att tjäna lite extra pengar. Så de blir arbete för mig i natt, men innan jag börjar far jag nog förbi Malin och kramar om henne lite nu när hon äntligen har kommit hem igen! Jag taggar nu för helgens bravader, utgång och all in.. Det känns inte som att helgen kan sluta på något annat sätt än bra. Jag ser fram emot helgen som bara den, hoppas nu bara att vi lyckas få till det Hanna. Det kan behövas. Gårdagens middag med Hanna va otroligt trevlig, det blev kina mat och glass till efterrätt, vi satt och pratade om allt mellan himmel och jord och upptäckte att klockan va 23.50 så vi bestämde oss för att gå mot cyklarna för att ta oss hem men vi fastnade och pratade ännu mer och insåg vid 00.20 att det va dags att säga hejdå och fara hem för att sova. Vi började planera lite för i helgen!!!

Nu blir det en dusch och sen lite sömn så jag orkar hålla mig vaken hela natten lång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback