Första dagen på nya stället!

Första dagen på Karlstad Hemtjänst gick jätte bra, jag trodde inte att det skulle vara riktigt som det var. Jag hade förväntat mig det som något tyngre än vad det var och jag var lite rädd för att man skulle komma hem till någon där det inte gick att ta sig in genom dörren pga en massa skräp och sånt men mina farhågor besannades inte. Jag ser fram emot morgondagen som förhoppningsvis har något att erbjuda. Och måndagen kommer jag att ytterligare ha en inskolningsdag på hemtjänsten och på kvällen väntar en efterlängtad innebandyträning.

Resten av kvällen blir lugn här framför datorn med tankarna på annat håll.

Tack Jonas för hjälpen med bloggen!
http://tinglev.nu

Kommentarer
Postat av: Jonas Tinglev

Det var så lite så.. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback