Nytt år, nya tag!

Första inlägget på det nya året. Jag har varit lite dålig på att skriva men det har varit mycket jobb och innebandy på schemat. Jag ska väl försöka ta tag i skrivandet igen men vi får se hur mycket det blir. Jag har tagit mig igenom en julhelg och nyårshelg på jobbet, 13 dagscupen spelades förra veckan där vi slutade tvåa. Grymt roligt att ta sig till final! Det har inte blivit något festande på länge men det är dags för en ändring på. Snart har vi lördags match och någon spelledig helg så då får man passa på. Jag skulle ha varit ledig från jobbet i helgen men när vinterkräksjukan och förkylningar härjar så får man jobba lite extra. Jag tog på mig ett pass i lördags och efter det blev det goo middag med Peter, älgstek och pressad potatis. En helmysig kväll!! Igår var det innebandy som tog upp dagen. först match mot Umeå City där det blev vinst med 7-1 och sen iväg på IKSU för att kolla in matchen mellan IKSU - Karlstad. Gryt roligt att träffa alla vännerna! Och att få höra värmländskan är för underbart! Idag har jag bara njutit av att vara ledig och snart är det dags att cykla iväg till träningen. Imorgon väntar sista lediga dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback