26 september

Söndag och solsken. Igår blev det en sväng på stan med mamma, hittade mig två halsdukar som jag inte kunde motstå. Sen bar det av till Camilla för en jätte trevlig kväll tillsammans med tjejerna! Vickan hade gjort paj som vi åt till middag och sen blev det kaffe och gofika. Vi satt och snackade en massa skit och hade det väldigt roligt, sen var det dags för Vickan, Camilla och Johanna att åka ner på stan för att gå på Cover club. För mig väntade sängen, en tidig kväll för mig. Kändes rätt skönt men samtidigt tråkigt att inte kunna följa med ut. Men det kommer fler helger...

Idag är det SERIEPREMIÄR som gäller! Helt underbart! Jag har precis städat lite på mitt rum och nu sitter jag och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan ta mig lite lunch och sen gå iväg till Mesosten för matchgenomgång och sen en promenad tillsammans med laget till Ersängshallen! Jag kan knappt förstå att det äntligen är dags för premiär match på Ersäng för mig, det är ett par år sen sist och det känns så fantastiskt. Nu spelas taggmusik på datorn!!

Kommentarer
Postat av: lucke

Hejsan, händer idag? :)

Postat av: Sandra

Kikar in.. Hur har din helg varit? :)

2010-09-26 @ 11:40:38
URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback