20 september

Det har varit en jätte rolig helg tillsammans med laget. Det blev inte så hemskt som jag hade föreställt mig, jag trodde att vi skulle behöva sova ute i skogen i regnet och gå på dass som luktar illa. Men vi började lördagen med ett papper fyllt med uppdrag som skulle fotograferas. Alla laget hade lite olika saker att hitta och utföra. När vi sen var färdiga med det så bar det av till Coop på ersboda för att inhandla maten som vi skulle ha med oss. Det tog sin tid, med 4 fulla vagnar så begav vi oss till Lyckebo vid Tavelsjön. En fin lägergård med toaletter. Vi fortsatte med olika tävlingar och hade det väldigt trevligt, åt god mat och skrattade otroligt mycket. Det blev dock inte så mycket sömn för många. Men IBK Ersboda dam är det absolut skönaste, roligaste och bästa laget. När vi väl kom hem på söndagen så var det bara att fara och rösta. Sen väntade duschen och sängen på mig. Jag somnade vid 18.30 och vaknade inte för än idag vid 9.30. Snacka om välförtjänt sömn!!

Idag ska jag bara ta det lugnt och slappa lite tills träningen. Då satsar jag allt! Nu är det inte länge kvar till seriepremiär och jag har mitt mål i sikte. Det finns inte något annat för mig än att det är jag som ska stå. Jag ska ge allt för att lyckas och det kommer bli svårt för dom andra målvakterna att slå mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback