16 september

Träningen igår kväll gick jätte bra för mig, det känns helt underbart att få kliva in i Ersängshallen. Mitt mål om att få stå seriepremiären är inte långt ifrån mig om jag fortsätter som jag gör, jag ska försöka höja mig nått steg till så jag kan säkra målet. Innan träningen igår så fick jag ett efterlängtat telefonsamtal, jag har nu en anställningsintervju inbokad på fredag förmiddag. Nu går allt i rätt riktning!

Snart ska jag bege mig ner på stan för att träffa Hanna, det blir lunch, en massa skitsnack och en sväng i affärer. Det är alltid lika roligt att träffa Hanna, hon är alltid på så bra humör och det smittar av sig, man kan prata om vad som helst var som helst. Hon är underbar! Ikväll är det träning ute i Röbäck, tillsammans med Röbäcks division 3 lag. Det är ett lag bestående av jätte duktiga tjejer som gör premiär i div 3. Helgen kommer att spenderas på hemlig plats tillsammans med laget (team building), jag vill gärna veta var vi ska vara eftersom att överraskningar inte riktigt är min grej, men det kommer säkert att bli roligt och förhoppningsvis så slipper vi regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback