Swimming in a deep sea of blankets

Träningen i måndags kändes väldigt bra, jag var på topp och det var riktigt bra tempo under träningen. Sjukt roligt när man känner taggen igen. Synd bara att det inte är någon match i helgen.

Igår efter jobbet cyklade jag så fort jag kunde hem för att lämna väskan och hämta bilen för att köra ut till Hörnefors. Det blev en väldigt mysig kväll, jag blev bjuden på middag och inte vilken mat som helst utan jag fick för första gången i hela mitt liv prova blodbröd, det smakade faktiskt väldigt bra. Inte riktigt som man hade tänkt sig, jag har väl föreställt mig en liknande smak med blodpudding men inte det. Vi såg på film och åt julskum, en väldigt mysig kväll. Jag hade tänkt mig hem under kvällen eftersom Peter skulle upp så tidigt idag, men det blev inte så utan jag stannade kvar i värmen. När Peter var tvungen att kliva upp i morse så låg jag kvar under det varma täcket ett bra tag till. Sen var det bara att skrapa rutorna på bilen och köra hem till stan igen.
Nu sitter jag och funderar på om jag ska ta mig en promenad till bolaget för att inhandla lördagens dryck och kanske hitta mig någon lunch på coop. Ikväll väntar jobbet, vilket jag ser fram emot. Fast det hade förstås varit mysigt med ytterligare en kväll i Hörnefors. Men det får bli efter mina två kvällar på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback