Saturday I love you like gold!

Två bra kvällar på jobbet blev det onsdag och torsdag. Och igår på dagen var jag på LEAN utbildning med några från avdelningen och många andra på kirurgcentrum. Jag trodde att det skulle vara långtråkiga föreläsningar och att man skulle somna eftersom man inte är van vid att sitta stilla en hel dag, men det började med att klinikchefen inledde det hela med lite fakta, smått och gott om kliniken. Sen var det dags för själva utbildningen, vi var tre lag som tävlade lite smått mot varandra. Eller vårat lag tävlade iaf, vi alla var väldigt tävlingsinriktade. Det var LEAN spelet som spelades, sjukt roligt. Men efter lunchen var vi alla lite trötta och fick till några riktigt dåliga omgångar, men när vi sen spelade finalomgången så skärpte vi till oss och vann.

Igår kväll fick jag mysigt besök av Peter, det blev dock ett lite kortare besök eftersom han började tidigt idag. Men på söndag ska vi vara trötta tillsammans och båda har sovmorgon på måndag. Ikväll är det dags för lite party med Frida, det blir lite utklädnad och mest troligt en sväng förbi Victoria och Anna. Helgens planer verkar bli perfekta.
Idag har det blivit lite shopping med mamma, jag hittade mig ett par perfekta arbetsskor, en ryggsäck så det blir lite lättare att cykla till jobbet, lakan och påslakan. Kanske inte det roligaste att shoppa men jag är nöjd med mina fynd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback