Underbara morgon!

Dagen började ganska tidigt för mig, jag klev upp och gjorde mig i ordning vid halv åtta. Sen stod jag och tittade ut på det så kallad snöovädret och konstaterade att det bara snöade som vanligt, kanske att det blåste lite men inte någon större fara. Jag klädde på mig ganska varmt och gick ut till bilen för att köra ut till Hörnefors. Det blev en underbar morgon, bara mys under ett varmt täckte. Det är länge sen jag klev upp så tidigt och ändå kan säga att morgonen var helt underbar! Men det va så otroligt mysigt och jag skulle gärna ha legat kvar hela dagen men vid ett var det bara att gå ut och skrapa av rutorna och köra in till stan igen för att gå på MIG-utbildning. Som tur va så var det en väldigt intressant utbildning men jag satt ändå och längtade tillbaka under det varma täcket. När föreläsningen var slut så satte jag mig med Hanna i centralhallen med en kaffe i handen och snackade en massa skit. Vi kom på hur mycket vi tycker om sjukhuset, det är nog en av mina favorit platser. Precis så som en onsdag alltid borde vara.

Jag har precis fått i mig lite middag och nu sitter jag i mina Ersboda kläder och väntar på att klockan ska bli kvart i sju så jag kan gå ut och möta upp Linn för att traska till hallen för ett efterlängtat innebandypass. Imorgon är jag ledig men jag funderar på om jag ska pallra mig till jobbet för att vara med på avdelningsmötet vid 14. Det skulle vara intressant att höra lite om vad som kommer att hända. Jag längtar efter din varma famn!

Kommentarer
Postat av: Linda

Fin blogg då :) XD


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback