All you can do is make the best of it.

Träningen i onsdags gick bättre än förväntat, men jag är inte helt motiverad så det går inte alltid som jag vill. Igår var det en halv lugn dag jag var på gymmet en sväng och körde igenom mitt program och efter en varm dusch så satte jag mig i sängen och kollade på Unga mödrar Norge. Sen väntade middag med Hanna, vi har alltid så roligt när vi sitter och pratar så tiden bara flyger iväg. Det blev hamburgare på All star, massor med skit snack och små problem löstes under kvällen. Sen var det dags för innebandyträning, den gick ännu bättre än onsdagens träning men jag är fortfarande inte helt taggad, måste hitta taggen till nästa vecka eftersom jag äntligen kan vara med och spela nästa helg. Sängen var otroligt skön igår kväll, min kropp är ganska slut och jag låter som en 100 åring när jag ska ta mig ur sängen. Men sånt får man ta ibland. Nu sitter jag bara och väntar på att klockan ska bli lite mer så jag kan fara till jobbet, jag har faktiskt längtat. Men mest för att jag vet att det är tre arbetspass och sen väntar mys på söndag. Det kan inte bli bättre! Nu kanske man ska kolla på något avsnitt av Unga mödrar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback