20 juli.

Snart är min lediga dag slut, men jag har utnyttjat den till max. Började dagen med att åka iväg och kolla på kameror. Jag tror att jag har bestämt mig för vilken det blir, det va inte jätte lätt att bestämma sig men man måste ju lite på första känslan och med lite hjälp av Oskar så har jag nu närmat mig mitt beslut. Så när lönen kommer in på kontot så beställer jag en Canon 450D. Jag ser fram emot att få plocka upp den ur kartongen och börja knäppa lite kort. Sen blev det en sväng till Vännäs med pappa för att lämna in hans cykel för lite finjusteringar av växlarna. Vi passade på att gå in i hobby butiken där jag hittade fina papper till mitt scrapbookande och en väggdekoration. Sen blev det lite fika innan vi körde tillbaka till Umeå. Strax innan jag skulle äta middag så fick jag ett väldigt trevligt besök, sjukt roligt att träffa vänner man inte har sett på länge. Tror det va 2-3 år sen vi sågs sist men det kändes lite bra som förr.

Nu blir det nog en liten promenad och sen kanske lite kvalitetstid tillsammans med Frida! Vi måste kolla upp lite mer om vilket fjäll som blir vårat första försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback