14 juli.

Franska nationaldagen idag, det har med säkerhet firats ordentligt av mina släktingar. Själv så har man jobbat hela dagen och när jag kom hem så hade jag en hemsk huvudvärk så jag la mig i sängen och vilade någon timme, nu känns det lite bättre men jag är inte så trött nu så vi får se hur det går med att sova i natt då. Huvudvärken beror på att jag har druckit dåligt idag när det har varit så varmt och kvavt. Dumt gjort, men ibland glömmer man bort att ta hand om sig själv. Ska bli skärpning med det, imorgon tar jag med mig en vattenflaska till jobbet!!

Det är helt underbart med sommaren, värmen och solen. Nu önskar jag verkligen att jag var ledig lite oftare så man kunde utnyttja solens strålar och havet lite mer. Har inte hunnit med något dopp än, men det blir väl på fredag eller till veckan då jag är ledig några dagar. Snart är Malin tillbaka i Umeå igen och det är efterlängtat! Då blir det party, sol och bara vara!! Vi har redan bokat in en tisdagsrex i augusti, ser fram emot att äntligen ha henne hemma i Umeå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback