Slutkörd!

Träningen avklarad, det gick faktiskt rätt bra. Synd bara att jag kände av mina knän lite på slutet, men nu tror jag att det är för att jag inte är van vid att köra tre pass i veckan. Det var ju ett tag sen. Så jag håller tummarna för att skydden fortfarande fungerar. Det är så otroligt härligt att träna på Ersäng, finns ingen bättre hall. Så många innebandy minnen man har därifrån. Helt underbart. Körde några extra rundor av fysrundan eftersom jag inte va på topp igår, kändes skönt att köra ur sig det sista innan det nu är helg och ingen träning förrän måndag.

Nu laddar jag för morgondagens äventyr! Måste bara packa lite imorgon så är jag redo sen, 17.00 blir jag upp hämtad. Taggar till tusen, tar dock inte med mig kameran ut eftersom vi ska åka båt till ön och jag är alltid lite överdrivet rädd för att tappa ner något i vattnet eller om båten sjunker. Kanske lite överdrivet tänkande men sådan är jag. Kanske att man får träffa dig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback