2 augusti.

En kan ju inte klaga när solen skiner på min lediga dag! For en sväng ner på stan med mamma och bror för att kolla på jeans åt bror. Men han hittade inte något, det gjorde däremot jag. Det blev en söt klänning på MQ, tror att jag ska ha den på mig imorgon på tisdagsrex!! Jag har lite planer för denna härliga vecka, ikväll blir det middag tillsammans med Hanna nere på stan, imorgon är jag ledig och då ska jag umgås med Malin och på kvällen blir det rex tillsammans med henne! På onsdag så går jag på natten och jag går av på fredag morgon, då min lillebror tyvärr flyttar ner till Nyköping! Jag ser inte fram emot det eftersom jag kommer att sakna honom så otroligt mycket! Fast det ger mig en bra anledning till att åka neråt i Sverige. I helgen blir det mest troligt utgång med Frida och Hanna! En tvådagars kanske?! Skulle inte sitta helt fel nu när man äntligen är ledig lite.

Nu ska jag sätta mig i solen för att njuta och invänta att klockan blir 17 då ja ska träffa Hanna! Ikväll följer kameran med!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Malin sa att du jobba i helgen.. Tur som fan att hon ha fel..

Ska ut på lördagen så jag hoppas verkligen att vi träffas sweetie :)

2010-08-02 @ 15:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback