Inte riktigt som jag tänkt mig!

Seriepremiären blev inte riktigt som jag hade tänkt mig, men det slutade med vinst i sudden. Skattkärr - Nykvarn 4-3.
Lördagskvällen spenderades tillsammans med laget, vi sjöng och pratade hemma hos Maria. En väldigt trevlig kväll som avslutades på ankan.
Tyvärr så blev söndagen en sån där tyngre dag, men vi tog oss till hallen för att se på karlstads herrar, rolig match med många mål. Sen ver det dags att åka ut till Oscars mamma och pappa, denna gång kom Emma med. Vi klappade hästar, katter och hundar och åt gott.Sen var det dags för film hos Axel.

Idag är det bara en sak som gäller! Träningen ikväll, då ska jag prestera som jag aldrig tidigare har gjort! Men innan dess ska jag och Emma ner en sväng på stan, kan vara bra om Emma hittar något till sin pappa.

Bara en vecka kvar nu tills min lillebror kommer på besök!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback