Kan vara dags att skärpa sig.

Nu får jag ta och skärpa mig, börjar bli allt längre mellan gångerna som jag skriver här. Dags att ta tag i det igen. Jag har äntligen fått tillbaka min dator efter 7 långa veckor på lagning. Trodde inte att det skulle ta så lång tid innan jag fick tillbaka den men nu är den äntligen tillbaka i mitt knä.

Idag har jag gjort bort väldigt mycket som jag kanske skulle ha gjort för några veckor sen men bättre sent än aldrig. Men det tog ett tag innan jag lyckades hitta rätt nummer till alla ställen, har nog suttit i telefonkö ca. 40 minuter idag. Men när allt nu är gjort så känns det så mycket bättre.

 Förra måndagen så kände jag en kontig smärta i båda mina ben, men jag tänkte inte så mycket mer på den. Hoppades väl att den skulle försvinna efter nån dag. Men nu har det gått över en vecka sen den första smärtan och nu har det bara blivit värre och värre för varje dag och smärtan har flyttat sig uppåt mot knäna. Jag hoppas fortfarande på att det ska gå över någon dag när jag vaknar. Håller tummarna och masserar benen lite varje dag.
Ikväll blir det en rolig onsdagskväll tillsammans med Emma i höst kylan och mörkret. Kanske blir det en film eller bara en pratstund. Vi får se vad vi hittar på men jag ser hur som helst fram emot det eftersom vi alltid har så otroligt roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback