29 OKTOBER

Matchen igår gick tyvärr inte som hoppats, vi forlorade med 4-3. Jag kan inte förstå riktigt varför vi gick ner oss i andra perioden. Men nu är det spelledigt i helgen och nästa helg väntar DM. Förhoppningsvis så ska mina ben vara bra tills dess.

Jag hoppas fortfarande på att allt ska lösa sig med jobbet nu men det blir i så fall att jobba gratis under praktiken. Men samtidigt så finns det tillfällen då jag kommer att få betalt så vad ska man göra?! Ikväll är det iaf jobb på viken som väntar. Skönt att man blir uppringd någon gång så man får tillfälle att jobba en dag på 4 veckor. Jag hoppas nu bara att jag ska slippa bilschemat eftersom jag inte riktigt håller koll på alla adresser när man ska köra bilen. Det är så mycket lättare att hålla sig till cykeln på viken. Dags att göra sig i ordning så får vi se hur kvällen blir, men eftersom att det är på viken jag ska vara så blir det bra. Jag trivs där.

Morgondagen har jag inga planer för ännu... Får se vad som sker.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback