23 - 24 OKTOBER

Igår så blev det en hektisk dag, först så åkte vi ut till Oscars föräldrar. Jag fick göra Jojo fin, han borstades och kammades. Han hade rullat sig i lera så när jag började så trodde jag aldrig att jag skulle bli klar, men när jag var färdig så var vi båda nöjda, han hade nog velat ha lite godis kanske men han behöver inte bli så mycket tjockare. Sen var det dags att åka iväg på spinningen, jag ville verkligen vara med så jag va de, men det gick inte lika bra som det brukar göra när jag inte har ont. Men det var roligt som vanligt. Efter spinningen var det dags att fara och gömma sig hemma hos Carolina för att överraska henne. Vi fick god mat och tårta en riktigt rolig överraskning. Sen bar det av till Axel för att se Harry Potter, Emma och jag insåg dock att nästa film inte kommer ut förän om typ ett år.

Idag är det innebandy som står på schemat. Vi frår se vad vi hittar på ikväll men nu ska jag fara iväg och kolla på Oscars match och sen blir det Emmas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback