20 OKTOBER

Idag är det mulet här i Karlstad, tråkigt att inte solen skiner varje dag. Hösten blir alltid så fin när solen lyser, men när molnen tar över så blir hösten en väldigt tråkig stund på året. Just nu vill jag ha snö i mängder, jag vill ha jul och jag vill ha jobbet!

Jag har inte planerat att göra allt för mycket idag, Emma slutar vid 14 så jag ska kanske ner på stan och hjälpa henne med att hitta en present till sin syster. Och ikväll är det innebandyträning, jag vet fortfarande inte om jag kommer att klara av en hel träning men jag ska försöka ivkäll igen. Jag hoppas verkligen att smärtan går över snart. Den har satt sig mest i knäna nu och det gör verkligen ont när jag ska ställa mig upp från tex. soffan eller toaletten. Och när jag går så ilar det i hela benen.

Jag sitter och hoppas på att dom ska ringa och säga att jag har fått jobbet. Jag ska ha de där jobbet, varför skulle jag inte få det?! Nu ska jag sätta mig och kolla igenom lite fler jobb, kanske man hittar något annat ifall man inte får detta jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback