17 - 18 OKTOBER

Lördagens match mot Pixbo slutade med vinst! Skönt att vi börjar vinna igen nu, det är jobbigt med sudden matcher. Alltid skönare att avsluta en match i full tid. Jag trodde nästan att matchen skulle bli så där olidligt spännande under första perioden men när vi kom in i andra perioden så hände något riktigt intressant, det stod 1-1 när vi började spela men efter 1.11 så stod det 4-1 till oss, under 42 sekunder gjorde vi 3 mål. Matchen slutade 7-3 till oss.
Lördagskvällen spenderades tillsammans med Emma. VI kollade in den andra Johan Falk filmen som var väldigt bra. Sen blev jag fyllechaufför, hämtade Oscar och några av hans lagkamrater i fotbollen från Skattkärr och släppte av dom på Månen.

Söndagen spenderades ute hos Oscars mamma och pappa, vi åt god lunch, fixade med Oscars bil, lekte med alla djuren och spelade spel. Jag lyckades för första gången gå in med Jojo i boxen, jag brukar bara ta in honom i stallet så får någon annan ta in honom men igår ville jag verkligen göra allt själv. Vi satt även och updaterade livematchen mellan Karlstad och Täby. Tyvärr så blev det förlust för Karlstad men Emma gjorde sitt första elitseriemål!!

Idag blir det en lugn dag, sitter mest och väntar på ett telfonsamtal. Jag hoppas, jag vill och jag ska ha jobbet. Funderar på att ta en promenad för att se hur mycket mina ben och knän klarar av.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback