09.10.15

Det blev en trevlig kväll tillsammans med Emma igår. Vi kollade lite på fotbollen, efterlyst och fråga Olle dokumentären. Vi smaskade på klementiner och drack äppeljuice. Och våra munnar gick i ett, vi hade rätt mycket att ta igen eftersom de senaste veckorna så har Emma bara jobbat mest varje dag och vi har inte hunnit vara med varandra mer än onsdagar ungefär. Och sen har vi träffats i hallen när min träning slutar så börjar hennes. Men idag ska vi kanske dra något under dagen efter att hon har slutat, annars blir det en innebandykväll imorgon.

Jag har fortfarande lika ont i mina ben och knän, kan inte förstå vad det är för något. Vill gärna att det ska gå över nu så jag kan träna på som vanligt. Jag hoppas att jag kan vara med på träningen ikväll ordentligt. Men vi får se hur ont det gör.

Nu ska jag ta och äta lite frukost och sen ta mig en promenad i det underbara höstvädret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback