-

När jag klev utanför dörren under eftermiddagen för att fara till spinningpasset så tänkte jag kolla efter om grannen hade tagit in sitt cykeldäck. Men vad ser jag då, jo då står det ett till däck bredvid. Jag började fundera och gick fram och upptäcker att det är mitt däck! Mitt däck är tillbaka, min lilla cykel är hel igen. Jag tackar för att det kom tillbaka man jag kan fortfarande inte släppa att det är någon jävlen som har rört min älskade cykel. Jag kan inte förlåta att någon tog det. Men jag är glad att det är tillbaka.

Kvällen blev helt klart lyckad, spinningen gick dock inte så bra eftersom mina ben och knän bara vill ge upp nu. Jag kunde knappt vrida på något motstånd så jag vet inte riktigt om jag kan påstå att jag körde ett hårt pass. Men jag trampade iaf på hela vägen upp till toppen, denna gång någon stanns i Norge. Efter passet så begav jag mig hemåt för att duscha, sen kom Emma. Det blev riktigt god mat och sen efterrätt. Mumsigt!!! Alltid god mat hemma hos Emma! Efter maten åkte vi iväg för att kolla på lite innebandy, tyvärr så blev det förlust för Skattkärrs U-lag. Men vi stannade till hos Robin där det togs en öl efter matchen. Trevligt trevligt.

Nu väntar sängen och imorgon är det match mot Pixbo, jag hoppas på vinst. Jag sitter dock och värmer bänken hela matchen. Kanske är bra för benen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback