Mycket gjort på kort tid.

Imorse klev jag upp tidigt för att hinna vakna till liv innan jag cyklade iväg till Claratappen, när jag kom dit så fick jag läsa igenom ett häfte med information och sen bara vänta. Men tydligen så var det många som var och lämnade blod och dom hade för lite personal. Så jag fick boka om min tid och för att jag hade tagit mig tid idag för att komma men inte fick göra det som skulle göras så fick jag 50 kr. presentcheck. Jag tycker egentligen inte att jag hade behövt det men dom tyckte att det var värt att ge mig något som ersättning för att jag hade tagit mig tid. Så nästa vecka fick jag en ny tid istället. Jag hoppas verkligen att jag kan få ge bold eftersom det känns inte mer än rätt att göra det.

Nu väntar jag på att mitt bodypump pass ska börja, fick även ett samtal från Carema. Jag får börja 2 veckor tidigare i sommar för att få ihop lite mer tid. Jag fick även förklaringarna på vad alla passförkortningar betyder, jag arbetar än så länge bara 3 helger på alla veckorna. Men jag sa att jag gärna tar fler turer så dom skulle kolla upp det. Nu ska jag bara byta om och cykla iväg igen. Solen skiner men det är några större mörka moln på himlen som förhoppningsvis försvinner till i eftermiddag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback