Träning, städ och arbete på schemat.

Bodyjam var helt underbart, härligt att få släppa lös lite och dansa loss. Samt en jätte härlig instruktör som fick oss alla att skratta under passet.
Idag har jag bara tagit det väldigt lugnt, städat, plockat och tränat. Det kändes otroligt skönt att få träna ordentligt idag igen. Jag sattsade på gymmet idag och sen blev det dags för aerobic, det blev mycket roligare nu när man har kört passet några gånger för man kommer in i rörelserna lättare och det känns verkligen som att man får bättre träning.

Imorgon väntar arbete, först 7-13 och sen avlastning 15.15-17.45. Vet inte riktigt om jag längtar så mycket men det ska nog gå bra. Man måste ju arbeta för att få någon lön. Nu ska jag fortsätta kolla på tv4 som visar dokumentären "En skräddarsydd lillasyster".

Snart beger vi oss norrut, det är bara 8 dagar kvar tills vi är hemma! Jag längtar så otroligt mycket nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback