Ett underbart bodypump pass!

Bodypump passet var helt underbart. Det kändes riktigt mycket i benen och armarna, kunde kanske ha haft mer vikter men man måste börja någonstans och sen öka. Tror nog att det kommer att gå bättre och bättre på nästa bodypump pass. Har ett spinningpass på söndag som jag ser fram emot väldigt mycket. Men jag funderar fortfarande på vilka pass jag ska testa nästa vecka. Funderar väldigt mycket på om man ska testa bodyjam och kanske aerobic. Men det blir självklart minst ett bodypump pass i veckan.

Nu har jag ätit lite yoghurt och müsli och det börjar bli dags att kliva in i duschen och sen göra sig iordning för afterworken. Just nu känns det jobbigt att ens behöva kliva ut genom dörren, det regnar och är väldigt mulet. Jag önskar bara att det kunde bli soligt och varmt ute så man kunde börja använda dom riktiga sommarkläderna. Men man måste göra det bästa av situtationen och efter ett hårt pass på livskraft så känns faktiskt allt mycket bättre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback