Räven!

Kvällarna på jobbet har varit allt för bra, snart kommer det nog smälla till och vi hinner inte göra allt vi ska. Jag kan knappt förståatt vi va färdiga kl. 20.05 ikväll och igår va jag färdig 20.30. Men det är skönt att slippa stressa. Nu har man tid att sätta sig ner med kunderna och prata lite.

Idag blev det en sväng på stan tillsammans med Emma, köpte mig en pilates boll och en ny cykelslang,. Upptäckte när jag skulle cykla till stan för att möta Emma att jag hade punka på bakdäcket. Jag blev inte allt för lycklig men tog mig en promenad till stan. Sen fick jag låna en cykel på jobbet så att jag slipper gå till jobbet så tidigt imorgon.

Årets RÄV är i varjefall Emma Vieweg med sin rymmning hemifrån en natt till en kille, hon tänkta att hennes mamma och pappa inte behövde veta det så för att dölja det hela bddade hon om sin säng så att det skulle se ut som om hon låg där ifall de skulle gå upp på morgonen och säga något åt henne innan de for till jobbet. Ingen var dock ingen som var upp på hennes rum och såg detta men bilder togs det iaf.

 

Hon la även dit lite löshår så att det verkligen såg ut som att hon låg där.


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahaha

Postat av: Anonym

va gör man inte...? that's life when you party naked ;)

2009-03-10 @ 22:09:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback