Härligt på jobbet.

Min dag började bra idag, vaknade 11.30 av att dom ringde från jobbet och frågade om jag kunde komma in 14 och hjälpa till med eftermiddagsbesöken. Eftersom jag bara hade inplanerat två och en halv timme idag så sa jag ja, det är alltid bra med fler timmar. Jag diskade och plockade lite innan jag begav mig iväg till jobbet. Jag skulle sitta avlasting hos en kund idag och det var nog lband det roligaste jag har gjort. VI satt och såg på Elvis liv och åt vindruvor.

Ikväll skulle det ha varit träning men eftersom att vi inte skulle vara mer än 6 st så blev det ingen träning, känns tråkigt eftersom att jag missade måndagsträningen så blir det ingen innebandy för mig under denna vecka. Men nästa vecka hoppas jag att vi kör någon träning iaf. Jag får ta tag i mig själv antingen imorgon efte jobbet eller på lördag innan jobbet och kanske fara ut och spring eller ta en sväng förbi gymmet.

Men nu ska jag gå till Hagahallen och handla lite och sen bara lägga mig på soffan och kolla på lite tv tills Oscar kommer hem från sin träning. Ikväll blir det nog en tidig kväll eftersom jag börjar tidigt imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback