Sälen och Åland, kan det bli bättre?!

Fler dagar på Hemtjänsten i Karlstad är nu genomförda och jag trivs som bara den. Ett härligt gäng arbetskamrater samt många trevliga kunder. Nu måste jag bara få min deligering så att jag kan börja jobba. För detta år har mycket att bjuda på men det är tyvärr inte gratis. Herr och damlaget åker till Sälen och det är ett måste och sen blir som i vanlig ordning en tripp till Åland med tjejerna från Umeå men i år blir det en liten ändring, Emma ska med och det kommer bli något alldeles speciellt. Men för att jag ska få vara med om dessa två extremt roliga händelserna så måste jag få jobba mycket så jag har råd.
 Måndagens träning gick jätte bra för mig, jag förstår inte vart allt kom från men jag börjar komma tillbaka till min vanliga form och det känns helt otroligt bra. Jag vet att jag skrattade högt åt dig Emma när du täckte bollen med något värdefullt men det va bara helt tokigt roligt. Ikväll är det ytterligare en träning och jag ser fram emot den och nu ska jag verkligen komma igång som vanligt igen. Denna dag har spenderats åt städning, diskning samt tvätt.

Och nu ska åter igen ner till källaren för att tömma maskinen.

Kommentarer
Postat av: skadad mus

kul att man kan roa någon på min käraste bekostnad :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback