F14

Igår hade jag den värsta dagen på jobbet jag någonsin har haft och jag tror inte att det någonsin kommer att kunna bli värre. Vi hade fått ett extremt fullt och tungt schema och utöver det hade vi larmtelefonen som ringde var tionde minut. Vi for fram och tillbaka, lyfte och arbetade på tok för mycket. När dagen väl var slut så for jag hem för att invänta Emma. Vi bestämde oss för att vara lagliga genom att gå på bio för att se "I taket lyser stjärnorna". Innan det så gick vi på Ica och handlade lite och vi upptäckte det bästa i frysen, det finns Wienerbröd som man kan värma i micron. Vi köpte självklart det och testade direkt efter att vi hade ätit middag. Sen var det dags att promenera till SF. När vi klev in i salongen så var det till en början inte så mycket folk men något som vi genast registrerade var att det var vi och F14, vi drog upp medelåldern rätt ordentligt och självklart så satt jag och Emma tyst när de andra i salongen skrattade och när de va tyst så skrattade vi. I slutet av filmen började de flesta gråta men vi satt och gäspade och konstaterade att vi nu vet varför vi inte brukar gå på bio utan hellre sitter hemma och ser på film.

Nu är det dags att göra hallonpaj tillsammans med Emma och sen börja göra sig färdig inför kvällen.


Kommentarer
Postat av: Malin

Du har blivit utmanad!

Postat av: Anonym

du har blivit utmanad!

Titta in på min blogg så får du veta mer!

2009-02-09 @ 23:20:07
URL: http://www.metrobloggen.se/mittvrickadeliv
Postat av: Malin

Hej babe, du har just blivit utmanad, kika in på min blogg så får du veta mer

2009-02-09 @ 23:49:10
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback