Två bittra brudar och världens starkaste Pippi!

Bitterfittan här! Åkte tidigare till hallen för att slippa cykla, satte mig och kollade på en random herrmatch och sen kilade jag in på Karlstads dam match tillsammnans med Emma, så länge var allt bra men när vi klev in i omklädningsrummet och våran underbara tränare skulle dra laget så blev saker och ting värre. Då blev jag en riktig bitterfitta! Jag förstår inte hur i helvete tankarna går i huvudet på honom, men det är snart inte mitt problem längre.

Skönt att vi fick gå in och vinna matchen dock, men jag gillar inte när någon kommer fram till mig på bänken, klappar mig på ryggen och säger bra spelat... Då är något ialla fall fel.

Kvällen spenderades tillsammans med Emma, godiset från nöjesbutiken och Pippi Långstrump på de sju haven! Vilken underbar film! Tack Astrid för alla bra filmer. Sen tog vi Oscars bil för att hälsa på de gamla och Oscar som satt och drack öl. Trevligt trevlig.. två bitterfittor iklädda mjukisar och inte allt för tillfixade.Men nu väntar sängen eftersom att morgondagen bjuder på arbete och en väldigt intressant match mellan Karlstad och Dalen damer.. känns skönt att det kommer några fler Norrlänningar till stan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback