Prison break i Sverige? Kanske inte någon höjdare!

Min magkänsla kanske inte stämde riktigt idag, eller matchen gick rätt bra för mig men alla i laget kanske inte hade magkänslan och just därför blev det förlust med 6-2. Kändes surt att avsluta säsongen med förlust men nu går det inte att göra något åt det. Fick iaf gå förbi Kumlaanstallten, när vi gick förbi första gången syntes inte en själ till men på vägen tillbaka såg vi en kille gå ut ur den stora stängsel porten, han var klädd på ungefär samma sätt som Michael Scofield, med en keps nerdragen. Så vi började fantisera ihop ett nytt avsnitt av prison break.

Hade först tänkt att bara fara hem och lägga mig i sängen eftersom att jag ska upp och jobba imorgon, men planerna förändrades. Emma och jag planerade att bara gå ut och kolla läget på krogen eftersom att det är löningshelg. Planerna förändrades ytterligare en gång när Linn och Maria kom framåt i bussen och frågade oss om vi inte skulle med ut. Så nu sitter jag och väntar på att Emma, Maria och Linn ska komma hit till Oscar så blir det någon öl och sen ut på nöjes. Kom fram till att jag bara jobbar 4 timmar imorgon så jag överlever med all säkerhet en kväll på nöjes.

Imorgon blir det som sagt jobb i 4 timmar och sen ska jag till Tingvallahallarna för att se herrarnas match. Men nu börjar det bli dags att klä om.

Kommentarer
Postat av: Malin

Efter en massa olika datum så är det bestämt att jag kommer ner över påsken och hälsar på karlstad. hoppas du är i staden då...

Postat av: Malin

Vilken arta. jag åker upp igen på måndagen.

2009-03-03 @ 21:03:48
URL: http://metrobloggen.se/envarmlanningpavift

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback