Kan det vara nu det vänder?!

Idag har jag haft en härlig dag ledig från allt jobb, var dock tvungen att kliva upp tidigt för att fara på ungdomsmottagningen för att få ett nytt recept. Men när jag kom tillbaka till Oscar så satte jag mig i soffan en stund och försökte hålla mig vaken, men när oscar upptäckte att jag inte kom tillbaka till sängen vaknade han och fick mig att komma och lägga mig igen, självklart så somnade jag om och vaknade inte för än 13.45. Kändes rätt hemskt när jag förstod att jag nästan hade sovit bort hela dagen, Men vi hämtade Martin, åkte till Färjestad och hämtade lite av mina saker och sen var det dags att handla lite mat.

Det blev en extremt god middag som Oscar kokade ihop och sen väntade en träning. Innan träningen kände jag mig inte speciellt motiverad att träna men när träningen väl satte igång och Marcus fokuserade på att hjälpa mig lite så gick det kanon bra för mig och det kändes roligt att träna igen! Tiden flög tyvärr förbi och träningen slutade men jag kunde kliva av planen med känslan av att jag verkligen hade gjort en bra träning och jag njöt!

Imorgon väntar ett arbetspass från 7-12, inte så farligt. Men jag ska vara på Carema (Kroppkärr) så jag kommer att sitta med näsan nerkörd i en karta för att kunna hitta till alla kunder. Fast det ska nog gå bra ändå. Nu väntar duschen på mig och sen ska jag bara lägga mig på soffan och vila.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback