Härligt!

Igår hade jag tvättstugan, kanske inte det roligaste men när kläderna väl är nytvättade och torra så känns allt mycket bättre. Jag hängde upp kläderna i vårt inte allt för bra torkrum och tog mig sen ner till stan för att träffa Emma. Vi bestämde oss för att ta bussen ut till Willys för att handla lite tillbehör samt färg som vi behövde. Sen tog vi oss till Herrhagen där vi påbärjade pankakorna och hallonpajen utan hallon. Under tiden så slingade Emma mitt hår. Vi sparade lite pankaks smet så när Oscar kom hem så fick han nygräddade pankakor, även Maty fick sig lite. Resten av kvällen spenderades framför tven tillsammans med Oscar, Maty och Axel, det var fotboll som stod för underhållningen.

Den här dagen började helt underbar, vaknade av att min mobil ringde kl 06.30, det var såklart mamma, pappa och Robert som ville gratta mig. Jag lyckades somna om direkt efter att jag hade pratat färdigt med hela famijen så det gjorde inte så mycket. När jag väl klev upp så sken solen och det kunde helt enkelt inte bli bättre. Nu har jag plockat undan lite och ska snart ta mig en promenad ner till stan för att träffa Nina. Ikväll väntar en innebandyträning och en mysig kväll!

Håret blev förövrigt helt underbart! Tack Emma för all hjälp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback