Regnet faller.

Jag längtar till sommaren nu, när jag klev utanför dörren imorse för att cykla ner till stan och beställa mina glasögon så regnade det ute. Men på något sätt så känns det inte så hemskt för så länge som det inte faller snö så är sommaren inte långt bort. Glasögonen är nu beställda och dom kommer om 10-14 dagar så det är inte länge kvar tills jag blir en glasögonorm, men med glasögonen som jag valde så kommer jag att stormtrivas.

Jag har slängt i lite tvätt nu på morgonen och snart borde det vara färdigt och då ska jag cykla iväg till Färjestad för att hämta lite kläder som jag behöver ha med mig till Sälen och sen kanske jag svänger förbi Emma på vägen hem. Jag ska även städa lite här i lägenheten så att det är rent och snyggt när vi kommer hem på söndag. Jag ska även packa så att allt är färdigt till imorgon. Jag får se hur mycket jag hinner med idag eftersom att det är träning ikväll, jag ska dock ta det väldigt lugnt på träningen eftersom att jag är sjuk. Pratade med Bengt igår om att träna idag men eftersom att målvakter inte växer på träd så får jag sitta i målet bara för att utespelarna ska ha någon att skjuta på.

Färjestad tog hem vinsten igår kväll och det är en ny match ikväll som jag måste kolla på. Om FBK vinner ikväll så är det klart, Karlstad tar hem SM guldet.

Nu ska jag gå ut i tvättstugan och göra färdigt allt så jag slipper stressa ikväll.


Kommentarer
Postat av: Nabil

Nu vet jag att man aldrig ska fråga om en kvinnas ålder, men hur gammal är du?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback