Klädtorka!

Jag och Emma begav oss till stan idag med förhoppningarna om att vi skulle hitta något roligt att shoppa. Vi gick in varenda affär i hela stan (krydda) men åtminstonde dom affärerna som vi trodde kunde ha något att erbjuda. Men vi hittade abslout inget, eller vi hittade ett par snygga chinos på Lindex och jag tänkte köpa dom men innan jag drog för draperiet till provrummet så kollade vi på prislappen. Vi båda blev chockade när vi såg att lindex tänkte ta 399 kr för att par enkla chinos. Dessa hängdes tillbaka på galgen och vi fick vidare. Vissa kanske tycker att ja va snål men samtidigt så fanns det märkes chinos för samma pris på MQ. Så jag och Emma kände väl att lidex håller på att höja sina priser för att bli mer exklusivt. Men det fungerade helt enkelt inte för mig. Det blev inte något nytt idag, men det betyder att ja har kvar mina pengar iaf. SÅ på något sätt är det väl bra. Vi ska ta oss en sväng förbi IKEA någon dag och kolla om det inte finns något roligt där.

Nu ska jag invänta Oscar och sen ska vi iväg och handla lite mat, kan vara bra att fylla på kylen lite med tanke på att vi inte har något annat än smör i kylen. (krydda lite) Men eftersom att Oscar åker till Åland på torsdag så behöver vi inte så mycket i kylen. Får ta storhandlingen någon annan dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback